Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoog tijd! Hoi, Ikzelf ben een zaakvoerder uit Belgie. De werkdruk is soms onwaarschijnlijk hoog, ik heb dus al heel wat "amfetaminederivaten" gebruikt, onder doktersvoorschrift wel te verstaan. Het is dus hoog tijd dat iemand mij aan iets kan helpen dat me door zware weekends en korte nachten jaagt. Weet iemand raad? ik zou je héél "dankbaar" zijn!"