Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kan weinig vinden over ritalin (misbruik) gebruik van mensen die daadwerkelijk ADHD hebben. Ik heb zelf ADHD en slik dagelijks langwerkende methylfenidaat van 54 mg. Vandaag voor het eerst gebruik ik het op een andere manier. Ik heb overdag gewoon mijn langwerkende pil geslikt en vanavond heb ik inmiddels 45 mg aan kortwerkende gebruikt. Ik combineer het met een heel klein beetje alcohol en een heel klein beetje wiet. Dit omdat ik al een tolerantie heb. Ik merk aan mezelf dat ik wel honger had, wat ik normaal nooit heb, maar nu het eten is aangekomen kan ik het niet naar binnen krijgen. Ik heb fijne tintelingen in mijn lijf en voel dat mn gezicht lekker warm en rood is lol. Verder merk ik dat ik enorm bang ben dat het gevoel weggaat en ik niet een goede piek heb gehad? Waardoor ik steeds bij wil nemen. Ik ben heel benieuwd naar andere ervaringen ."
"ljuv zei: Ik heb het 1 enkele keer niet functioneel gebruikt. Was op werkbezoek in het buitenland - obviously niets bij me. We besloten met een groep er een āinformeelā nachtje aan te plakken en een techno feestje te pakken. Maar: de dagen ervoor veel gedronken en weinig geslapen en het zou een flinke nacht worden dus voor t feestje nog mān lisdex gepakt (die dag zelf niet trouwens)š En ook uitgedeeld. Was echt een top ervaring eigenlijk. Vooral volgehouden, lekker in mn energie, lekker gekletst Ć©n veel gedanst. Maar totaal geen behoefte meer te gebruiken op die avond zelf of dit nog een keer te doen. Klik om te vergroten... Dit klinkt als een goeie ervaring"