Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik 5MG Dextro amfetamine & 5MG ritalin smorgens. Ritalin op zichzelf geeft me een gesloten & asociaal gevoeld & de dextro alleen op zichzelf activeert myn brein, maar zonder die ritalin dan kan ik me niet zo goed concentreren en ben ik niet rustig. grtz"