Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij heb je het geluk Berbatov dat je wel goed bent in poker. Toch lijkt het mij wel een verslaving te worden, in ieder geval risicovol gedrag. doe de test, neem je geld op en spreek met jezelf af een half jaar niet spelen, als die niet lukt heb je weer wat over jezelf geleerd. Ik kwam net nog een site tegen over gokverslaving misschien dat je daar wat wijzer wordt. http://www.nooitmeergokken.nl/index.php ... &Itemid=16 Ik ben ook een gokker maar gelukkig al een aantal jaren gokvrij, maar het spelletje blijt trekken. Groetjes"