Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gekookte (base) coke gekocht, terwijl het gewoon lala (poeder coke HCL) had moeten zijn. Ga het niet over wiens schuld het is hebben. Maar wil vragen of er iemand is die weet of en hoe ik base coke weer in gewone coke kan veranderen. Heeft er iemand een recept of maniet om dit voor elkaar te krijgen? Heb op het net gezocht en plenty recepten gevonden om (free)base en crack te maken, maar daar heb ik dus niets aan. Het moet gewoon LaLa worden, want zoals het nu is, is het natuurlijk niet te spuiten. En het is voor een speedball, dus het moet wel spuitbaar zijn. Wie kan helpen?"
"Thanks voor de suggesties. Het correcte antwoord heb ik ondertussen ook via mainline gekregen: base coke (bori) kan weer terug gebracht worden tot poeder cocaine HCL (LaLa) door het te verhitten met ascorbine zuur. Dus liever niet met citroensap want dat geeft kans op onzuiverheden. Heen en weer veranderen is niet ideaal: zou het liever ook niet doen, maar het kan dus wel. Voor diegene die me naar de dealer terug sturen: als dat mogenlijk was, had ik dat wel gedaan, dacht je niet? Het was een grotere hoeveelheid, en een eenmalige deal. Dus een retourtje zat er echt niet in. En voor diegene die me afraad crack te gebruiken en te spuiten: het ging helemaal niet over crack, geen commentaar hebben als je niet weet waar het over gaat. En spuiten is een persoonlijke beslissing; vroeg ik om advies over de wijsheid van het wel of niet spuiten? Neen dus, dank u."
"Dit gaat niet direct over medicijnen, maar is wellicht wel het beste forum voor mijn vraag: Ik moet me inschrijven bij een Amsterdamse huisarts, en heb hiermee nogal vervelende ervaringen. Dus wie gaat er naar een Amsterdamse huisarts die ervaring heeft met drugsgebruikers, of hier in ieder geval geen problemen mee heeft. Of weet bij welke arts ik zou moeten wezen? Hopenlijk kan iemand me naar een ruimdenkende huisarts verwijzen!"