Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sluit me aan bij de vorige schrijver. Heb het sinds enkele maanden gebruikt (af en toe, weekend) en de absolute key, is dosering. Een vol buisje voor iemand die het nog nooit heeft genomen is veel te veel. Begin met een derde. Neem pas na een uur eventueel wat bij, maar ZEKER NIET EERDER!!! Op die manier kan je er rustig aan wennen, zonder kans te lopen op OUT gaan. ABSOLUUT GEEN ALCOHOL OF MEDICIJNEN van 4 uur voor het nemen tot 4 uur na het nemen. Deze punten allemaal meegenomen, kan er weinig mis gaan. GENIET ERVAN. HET IS EEN LEKKERE ERVARING!!!"
"parcival zei: GHB + XTC ? De effecten van beiden worden verminderd, kan je net zogoed maar een half E nemen. Gewoon verspilling. Klik om te vergroten... Dat klopt niet. Beide middelen versterken elkaar juist, vandaar het gevaar!"