Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DumDum zei: Bij mij is er een vermoeden van ADD. Ik zit nu in die molen.... Bij ADD schijnt er een tekort te zijn aan dopamine, die de passiviteit en chaos tot gevolg geven. Ik vond het altijd vreemd dat XTC/Speed altijd zo'n andere uitwerking had op mij, dan vrienden(eigenlijk alle) om mij heen die ook gebruiken. er lekker in in zitten, of eruit zijn..ik zat er altijd wel in als ik gebruikte Ik had ook nooit van die enorme pieken en dalen. Altijd een lekker ontspannend en rustgevend gevoel. Tijd om van dingen te genieten... en de rust hebben om een gesprek aan te gaan met mensen, zonder mijn aandacht te verliezen, of zelfs verliezen waar het gesprek over ging Het leek wel alsof gedachten vloeibaar werden...de chaos in mijn hoofd kreeg een richting. Ik hoop dat er mss met medicatie wat evenwicht in de chaos komt Klik om te vergroten... Hmm ik ben er achter gekomen dat ik ook aan echt alle kenmerken van ADD voldoe (bizar gewoon). Ik heb de laatste jaren zo ongeveer 10 keer XCT gebruikt op festivals en echt alle 10 de keren werkte het echt geweldig (veel beter, langer en constanter dan bij de anderen waar ik mee was). Ik ken iemand die ADHD heeft en die heel vroeger het een paar keer heeft geprobeerd maar daar werkte het totaal niet (die werd er zelfs misselijk van)."