Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zou zeggen hou je dealer goed, mooi prijs mooi kwaliteit. nergens om zorgen te maken."
"ja maar voor zo kwaliteit mag je best trots zijn met zo'n dealer"