Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Langst wakker aan de pep Ik ben een Vrije zware gebruiker geweest.Kreeg ook Dextro voor adhd. Ben okt'2006 elf nachten wakker gebleven. Daarna in een soort godsdiensttrip beland die ondanks stoppen zo'n 7 weken heeft geduurd en compleet bizar was."
"elf dagen wakker had in de negen maanden vooraf zo'n 180 gram erdoor gejaagd en telkens zo'n 3 a 4 nachten wakker 1 nacht slapen. Na die elf dagen opeens gestopt maar bleef compleet speedy. sliep af en toe een paar uur maar dan weer 2 3 dagen niet. Was super happy , volgens de dokter was ik manisch geworden. Ikzelf meende meer dat ik het licht had gezien(letterlijk trouwens) maar na die 6 7 weken geheel afgeknapt. Niks meer geslikt en pas nu zo'n beetje weer de oude. Klinkt mischien wat raar maar wel ernstig genoten in die tijd!"