Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste combi met speed en xtc: met vriend A en nog wat vrienden gewoon uitgaan zoals elke zaterdag 22.00 ik en A hebben besloten om uit te gaan en daarbij hadden we een hulpmiddel nodig. zoals elke weekend nemen wij gewoon een grammetje of 4 'pep' ik een paar dealers bellen/smsen maar we kregen niks voormekaar. 22.30 eindelijk een dealer belt terug maar hij heeft maar 2 gram. ik en A maar afgesproken met de dealer eindelijk was het zover €7,50 voor 2 gram wij happy dealer happy want de dealer moest ervan af. zo wij midden in de stad maar toch op een plekje waar niemand ons 1,2,3 ziet, waren wij de juiste middelen vergeten. en hadden maar 2 pasje en geen cd-hoes wij eerst die 2 gr. helemaal fijn stampen (inmiddels half uur verder) en toch hadden wij het voor mekaar om het lekker fijn temaken. hadden we ongeveer 2,3 gr wij dat verdelen op en snuiven. 23.30 net 15 min. geleden dat wij die nakkie's hadden genomen. maar ik voelde me niet zoals altijd. dat mooie speciale 'gevoel' bij speed. dus ik dacht ik had te weinig. ik ga opzoek naar een andere kameraad van mij en die had gelukkig nog een xtc-pilletje beschikbaar voor mij ik lekker rustig op een bankje zitten met A en ik neem dat pilletje (A had wel genoeg pep op) (pilletje genomen om 23.45) 00.00 nog wat kameraden komen bij ons zitten (die nemen geen drugs die nuttigen alleen maar alcohol) om 00.15 liepen we eindelijk naar de bras. ik sta op en alles wordt me zo zwaar ik dacht eerst dat ik 100 kilo benen had. ik begon toch een potje te zweten , echt heel veel zweet, en buiten was het tegen de 0 graden. ik hoorde ook allemaal stemmen ik hoorde van een paar meter afstand mensen duidelijk praten . ik zweten en zweten maar toch zijn we maar naar binnen gegaan. ik direct heel veel gedronken , want ik voelde me uitdrogen. ik ging eerst ff zitten. en de adrenaline gierde door me lichaam. toen ging ik dansen. ik kon niet stoppen werd helemaal gek. toen deed ik men ogen dicht. en volgens A stond ik 5minuten 'stil' echt stil , ik weet nog wel dat ik aan het genieten was van dat liedje. zo mooi liedje was dat (op dat moment) toen gingen we maar naar buiten want ik zweette me weer is kapot. ging ik maar is roken. wat een lekkere sigaret. binnen 2 minuten had ik die al weer op maar ja, we steken ernog 1 op. 01.30 nog steeds aan het roken binnen 10min wel 4 sigaretten gehad. en toen begon het me te draaien, volgens A keek ik heel 'strak' uit ik ging maar is naar een bankje lopen. en toen begon ik te kotsen. eerst heel weinig. toen ik zat, ging ik nog meer kotsen. normaal vind ik kotsen niet zo heel lekker. maar klinkt heel smerig/raar , kotsen vond ik echt lekker (ja klinkt raar ja) toen begon ik weer is te zweten. gelukkig kwam ik een kameraad tegen met een deo busje want ik zou vast wel hebben gestonke . zo deo op en weer naar binnen lopen. dat lopen was zo raar, ik voelde niet eens dat ik liep, ik liep ook zo door. ik liep ook hard. eindelijk weer binnen. maar eindelijk binnen, begin ik weer is liters te zweten. ik flesje bier opdrinken. (smaakte overgins nergens naar) en toch maar weer aan de cola begonnen. 02.30 nog steeds strak natuurlijk. had het gevoel dat iedereen naar me keek, dat vond ik gewoon doodeng. en ik ging maar rustig in een hoekje zitten. ik was heel even relaxt. maar toen begonnen me oren te tintelen, toen me vingertoppen, toen me gezicht. voelde zo heerlijk. en toen begon me hele lichaam te tintelen. super gevoel was dat. 02.45 ik ging maar weer is roken. pakje sigaretten opgerookt binnen 2uurtjes. dus weer naar binnen nieuw pakje gehaald. ik zakte zo door me benen. en een vriend die dat zag dacht dat ik dronken was. hij zette me maar op een stoel. en die hele adrenaline gierde weer door me lichaam heerlijk!! in die tijd mijn vriend me op die stoel zette, heb ik me benen niet gevoeld. maar ja, ik had zin in een sigaret en ging met een redelijk snelheid naar buiten. buiten stonden we 50 á 60 man, ik hoorde iedereen zo duidelijk maar ik kreeg niks van de gesprekken mee. 03.15 besloten om weer naar binnen te gaan. nu maar is gaan dansen. en ik was zo hard aan het gaan op harcore/hardstyte. toen kwam lady gaga erop en ik begon spontaan te hakken . nog wel half uur/ drie kwartier gedanst. en genoeg gedronken uiteraad. ging ik maar weer is na buiten. 04.15 en we zijn weer buiten. en toen had ik opgemerkt dat mijn pilletje wel al was uitgewerkt. en ik had een barstende koppijn. dus ik zei tegen A ik ga naar huis. voelde me misselijk en beroerd. ik met A naar huis fietsen. en ik kon direct slapen. ik had ook speed op, normaal kan ik daar niet van slapen. maar nu sliep ik als een roos!! toen ik na de trip wakker werd, alles deed me kapot zeer. en me kaken, dat dee echt zeer! maar ja. hoort erbij nu zijn we alweer 2 weken verder. ik heb wel last gehad van de 'kater' lusteloos, moe, geen honger. heb er denk ik 2 dagen last van gehad wat vond ik er van ? ik vond het een super trip! ga ik zeker nog een keer weer doen!"
"blauwe twitter"
"Mijn eerste keer: ik weet mijn eerste keer nog, dat was vorige week. ik ga elk weekend uit. normaal neem ik elke weekend nakkies (speed). maar vorige week bedacht ik een keer iets anders te willen. ik ken wel redelijk wat dealers en heb een beetje info ingewonnen. eerst wou iemand mij Mephedrone verkopen maar dat spul ken ik niet, en ik ken maar weinig mensen met ervaring. zo naar een tijdje begon ik me toch aftevragen wat wil ik nou ? wil ik toch speed ? nee ik dacht ik neem voor het eerst een XTC-pilletje. heel spannend natuurlijk. van mijn 'vrienden' groep was ik de enigste die een pilletje nam. ik had niks gegeten voor het uitgaan en had dus voor het pilletje redelijk honger, maar ik dacht als ik nu het pilletje niet ga nemen dan komt er niks van terecht. zo eindelijk biertje mee na buiten en dat pilletje maar doorslikken. ik had vrij weinig verstand van XTC, zo na ongeveer 15 min ging ik me afvragen hoelang duurt ? wanneer ga ik het voelen ? op een gegevoment kreeg ik een adrenaline gevoel en ik begon zo te dansen en helemaal los gaan op de muziek. een aantal liedjes wat ik nu niks vind, stond ik toen gewoon hard op los te gaan. zo ik ging maar is wat drinken. een colaatje maar, ik wou ook geen risico nemen met drank. maar wat smaakte mij die cola goed zeg!! zo cola op en maar na buiten een sigarettje roken, man wat was ik vervelend, iedereen die ik kende maar omhelzen en praten ja echt superrr veel praten normaal ben ik een verlegen jongen , en ik weet hoe ik er uitzie en ik ben gewoon niet knap. maar toch ik ging met meisjes dansen praten. etc.. maar toen na een +- 2 uur was het uitgewerkt. knap lullig want ik vond het direct minder leuk. maar ik heb gelukkig wel kunnen slapen, en van speed doe ik geen oog dicht. ik heb ook geen echte kater gehad. (gelukkig) het was een mooi zondag gewoon een 'brakke' zondag, helemaal niks doen, en gewoon moe zijn. 'mijn eerste keer ' was een super ervaring! ondanks heel veel mensen " nee tegen drugs zeggen" raad ik het ze 1x aan om het toch te doen! want het voelde super goed. ik ga vanavond weer uit dus ik neem weer een 'snoepje'"
"Hallo, ik gebruik wel is speed wat ik gewoon lekker vind. maar ik ging liggen gwn uurtje ff rusten. toen kreeg ik opeens zo keiharde kramp in me linkkuit leek wel alsof die helemaal schuurde. een weekje later kreeg ik precies hetzelfde gevoel (ook met speed, zelfde kuit) en nu vraag 2 ik heb vandaag een zakje gekregen van een vriend die nu definitief is gaan stoppen. het is maar 1 'gesneden' grammetje. maar nu zit ik met het probleem dat ik het zaterdag pas ga snuiven. kan ik dit tot zaterdag bewaren ? zo ja, wie kan mij een beetje uitleggen hoe het niet 'verrot' Hartelijk dank!!!"