Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat zijn de gevolgen als je in nederland door de nederlandse politie betrapt wordt met 5 gram weed op weg naar belgie? Is iemand die ik ken overkomen- uiteindelijk geen boete gehad wel even in de cel moeten wachten. Mijn vraag is wordt dit doorgegeven aan de belgische authoriteiten? Wat als je bv een blanco bewijs van goed gedrag en zeden moet aanvragen voor je werk? Als vast bedankt voor jullie advies!"
"Re: De gevolgen van met weed betrapt te worden op weg naar b Dus je strafblad blijft wel blanco da's goed want vriend van me ging met de trein terug, moest overstappen in Roosendaal en werd daar aangehouden door de politie (met hond) en voor de genen die aanraden van het in je onderbroek te stoppen- daar hadden ze op het politie kantoor blijkbaar toch eens aangevoeld hoor Het was 5 gram-maar aangezien die niet in Belgie aangehouden was maar in Nederland neem ik aan dat die in Belgie niet vervolgd wordt. Ik neem aan dat we geen schrik hoeven te hebben van interpol bedankt voor all reacties"