Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal, ik heb vaak last van wazig zien na een avondje 3MMC en heb geprobeert om een oplossing te zoeken maar kan helaas niks vinden zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en misschien tips hebben om mijn zicht weer normaal te krijgen?"
"Tartarus zei: Ben je dan niet onwijs slaperig dat je ogen verwateren?? Wat gebeurt er als je de volgende dag wakker wordt, zie je dan nog steeds wazig? Klik om te vergroten... hoi nee het is niet perse omdat ik moe ben wanr zou wel nog door kunnen gaan (doe ik niet hoor) en ja als ik dan geslapen heb is her meestal wel weg"