Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi iedereen, ik neus hier al een tijdje rond en botste op een tripreport van DXM het sprak me aan en ik wil het zeker wel eens proberen hier zijn wat vraagjes: ik ben 15 jaar, weeg rond de 70 kilo (ik ben niet dik, ik heb gewoon dikke botten ;p) ik woon in België, Limburg ik wil supergraag DXM uitproberen maar ik weet niet hoe ik eraan moet geraken :/ ik wil MAXIMUM tot het tweede plateau gaan, liefst zonder het misselijkheidsgevoel dus mijn vraag aan jullie is - heb ik een tripsitter nodig? -waar kan ik DXM verkrijgen, niet te duur maar ook geen troep (ik verkies siroop boven pillen) -HOEVEEL moet ik innemen, om maximum tot het tweede plateau te trippen bedankt om te lezen iedereen, basBUKAKE"
"afraidtech zei: Hmm, heb wiet tot hero gebruikt maar dit is toch de enige drugs waar ik toch het meest huiverig over ben. nog nooit gebruikt en durf het niet te gebruiken. waarom scoor je niet gewoon 2 bakjes truffels of een goede pil. of gewoon keta (mag ik keta vergeljken met dxm, nog nooit keta gebruikt overigens) Klik om te vergroten... aargh verdomme de apotheek zit vrage te stelle waarom is het zo moeilijk voor mij om aan shizzle te kome ik ben wiet kotsbeu, ik voel er niks meer van mijn hoofd moet opgeruimd worde"