Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een kast van 80-80cm, daar staan nu amnesia haze planten in 2 stuks maar ik vind mijn kast een beetje leeg en ik wil mijn ruimte op zen best gebruiken (zo veel mogelijk opbrengst en toch goeie kwaliteit ). -mijn lamp is een 400W . -grond batmix -voeding ?? (nu heb ik voeding gekregen het was effectief maar welke, dat is een vraagteken ) -afzuiging - in mijn kast altijd 25°C en 50% vochtigheid ik zou graag : -in een kortere tijd (7-9weken bloei) -GOEIE OPBRENGST !! - wel lekkere weed - en toch niet te dure zaden (femenised graag) wat zou ik graag weten :-hoeveel planten krijg ik in mijn kast ? -welk zaad gebruik ? (femenised) -welke voeding ? - welke opbrengst kan ik op deze ruimte halen ?? (met niet te dure zaden) -en tips zijn altijd welkom . grtz bart.x"
"Ik kweek voor de eerste keer thuis in een kleine kweek-kast met voledige instalatie. Maar de plant wordt te hoog voor de kast. De soort is amnesia-haze. Ik kan hem niet meer klein houden, hij is al 3 weken aan het bloeien. Weet iemand wat ik kan doen? Hij is al te groot om hem te toppen. Groeten van een fanatieke kweker."
"gtje zei: scorgnet erboven heeft nu totaal geen zin meer ... de plant zal tog door blijven groeien maar zal het net nooit vol kunne krijgen !!! omdat de plant ( zoals te zien is op de foto ) al in de bloei staat ... ik denk sowieso dat de plant niet veel verder meer door groeit hoor of kweek je haze ??? knakken is nogmaals beter in deze situatie dan scroggen !! Klik om te vergroten... hey, khoop dat dit geen slecht nieuws is maar ja tis een haze plant (amnesia haze) om juist te zijn 1van mijn planten krijgt ook gele bladeren aan de onderste bladeren aleen ?? hoe komt dit??"
"ik heb zaadjes van amnesia haze gezaaid en heb nu redelijk grote planten heb ze gezaaid op 13julli maar wat is er mis heb veel bloemen en 1 hoofdtop per plant maar al de topjes komen niet groter dan een vingertop en de hoofdtop niet groter dan duimtop , mijn vraag is nu gaan deze nog groeien of niet???"
"yo. Ik kweek nu met amnesia haze, maar ik zou het eens willen proberen met lowryder. Is dat moeilijker om te kweken dan haze? Van haze heb ik met zaadjes gewerkt, men raadde me aan om ze gewoon in de grond te steken en ik heb het heel makkelijk kunnen opkweken. Is dat van lowriders ook zo?? greetzz, somebody who loves to smoke..."