Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik hoop via deze weg een antwoord op mijn vraag te krijgen.Het zit namelijk zo.Mijn vriendin is heel erg afgevallen door 1 capsule met speed te nemen op een dag.Ik dacht wat zij kan, kan ik ook . Maar ik neem het dan in mijn koffie, gewoon een heel klein beetje. Ik heb nou al paar keer meegemaakt , dat ik half uur later, hele grote druk op mijn borst krijg en moelijk adem kan halen.Ik kan moeilijk praten omdat ik snak naar adem en slikken gaat ook niet makkelijk.Mij hartslag is gewoon normaal.Ik heb ook het gevoel dat ik elk moment weg kan vallen.Het is echt een heel eng gevoel. Ik vind het wel raar ,want ik heb ook wel eens avondjes meegemaakt ,dat ik wat meer heb gebruikt en dan is er niks aan de hand. Het is niet zo dat ik te veel heb gebruikt, want dat ik absoluut niet het geval.het is gewoon een klein mespuntje in de koffie. Ik hoop dat iemand dit herkent en hoop spoedig wat van iemand te horen."
"Was ik weer even...ja kappen doe ik er zeker mee.maar ik was gewoon even benieuwd waarom ik zo reactie krijg..is het misschien de combinatie met koffie????"