Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi met asje , ik gebruikte lexapro om een scheiding te verwerken. nu één jaar later , ben ik éérst vorige week begonnen een halve per dag, omdat het je zo verdoofd voor je normale gevoelens, verdried, boos, blijheid enz, ook klaarkomen lukt moeilijk.sinds gisteren o niks, voel me raar tegen huilen toe ,alle emotie,s volgen elkaar op. heb een halve fles wijn op tegen mijn humeur, en al drie keer gedouct tegen het zweten.begin er niet aan en los je problemen op .ik stop en zal volhouden en zijn die ik echt ben .groetjes asje."
"hoi frog 83, asje hier ik heb echt zware dagen, maar merk inderdaad dat je lichamelijk toch weer aansterkt,na een jaar lexapro was ik heel veel moe, en als ik een keer dronk,,had ik een heftige kater die 3 dagen aanhield, ik voel me steeds beter ,heb meer energie ,wel veel duizelig, maar ook dat zal afnemen heb ik gelezen.ik wil weer lachen en echt zijn, maar ik begrijp dat het bij somige mensen nodig zal zijn om ze door te gebruiken! jij ook rustig aan en bedankt voor je reaktie ,groetjes asje"
"hoi ecit boy, ik gebruikte de tabl,, elke morgen ééntje.10 mg. maar ik moet zeggen ze werken goed ,maar,,,zonder is véél beter ,gr,asje"
"hoi ecit boy en safiertje,aller eerst mooie woorden van safiertje, je hebt ook dat zombie gevoel gehad net als ik,. goed dat er nu een diagnose gesteld is, en ja ik heb ook rot dagen maar die hebben we allemaal. voor ecitboy, als je je er nog goed ondervoelt, dan kan je ze beter even gebruiken en meschien zeg je na een jaar of zo ,,,ik stop!! ligt aan je gevoel. mij hebben ze geholpen en nu gebruik ik helemaal niets meer. luister naar je eigen gevoel . sterkte"