Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 15 november een feestje waar ik geen M wil gebruiken. 4fmp sowieso wel, dat zit standaard in mijn partypakket. Nu heb ik ergens gelezen dat 2cd wellicht de euforie van 4fmp kan verlengen. Klopt dit? Zo ja, hoeveel en wanneer moet ik bijpakken?'"