Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik ben de bakker, JCP heeft de dosering op 5,5 gezet. Opgelost in de boter die staat nu af te koelen, vrijdag bakken en zaterdag opeten. Dat gaat een wouze pasen worden ..........."
"Wacky zei: Loose moose ? Die naam ken ik, speel jij poker en heb je Travian gedaan ? Klik om te vergroten... ik speel wel poker maar geen travian, ben bang dat ik een andere moose ben ......"
"pff cake is klaar effe een paar kruimels en een klein stukje op van tijdens het bakken, tering cake is goed ......... ben redelijk wous in mijn pannetje .........."
"de cake is heel erg goed, gisteravond negen uur genomen, paar keer klein stukje erbij, ik ben nou nog wazig."
"Mayan zei: Als je hasj puur rookt, gebruik dan een hasjpijpje zoals iedereen hej lol Dat kost maar 2.5€ ofzo. Of kijk eens bij azarius. En als je het rolt, altijd heel fijn brokken en op zijn minst een halve sigaret erbij. Heb je zelfrol, schudt dan losse tabakshaartjes eruit, geen pluggen tabak. En meng je shit dan heel goed met je sigaret voor je rolt. Dus geen laag tabak en dan een laag shit. Dat gaat scheef branden. Goed verdelen is de boodschap. Het kan al eens scheef gaan branden, dan brandt je dat gelijk goed met je aansteker. Tiets/klop ook nooit je assen van je joint af, draai mooie puntjes in de assenbak. Klik om te vergroten... maar euh, vraagje. ik heb net gekeken bij azarius, keus zat, welke pijp is het beste en moet daar dan ook nog tabak bij in of kun je het dan puur roken. wellicht een stomme vraag maar ik stel hem lekker toch ..."
"Maar euh, ik weet blowen en cake zelf al. Cake is verreweg mijn favoriet, want ik rook niet en dan valt blowen bepaald niet mee. Maar iemand die me op weg helpt, thee zetten heb ik wel es van gehoord .........."