Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, mijn vriend is na 14 jarig speed gebruik nu bijna 2 maanden clean. Het gaat hardstikke goed en heeft energie als nooit tevoren maar er is alleen één probleem; hij slaapt erg slecht. Hij word echt om het uur wakker en er zijn zelfs nachten dattie maar bij elkaar 3 uurtjes geslapen heeft. Ook al is hij moe en druk bezig geweest de hele dag door, hij word echt om het uur wakker. Ik vroeg me af of iemand hier ook last van had na het afkicken van speed.En misschien hebben jullie tips over hoe het slapen beter gaat. Mn vriend wil nog niet naar de dokter,hij wil eerst kijken of het zelf lukt."