Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahhaha oke dan. Dat Lucht weer op. Heel erg bedankt voor het reageren in ieder geval!"
"Hallo forumleden, Ik heb vorige week concerta (ritalin) besteld via een webshop die een van de eerste resultaten op google (geen darkweb dus). Het pakketje zou eigenlijk vandaag bezorgd worden volgens de track and trace pagina van PostNL. Dit is echter niet gebeurd en nu staat er dat ik het morgen op kan halen op een PostNL locatie. Ik heb aardig vaak (legale) dingen besteld online en nog nooit is dit eerder gebeurd dat een pakketje opeens op een PostNL locatie wordt geleverd. Ik maak me dus aardig zorgen dat dit een soort setup is om aangehouden te worden... klinkt misschien heel paranoïde maar het voelt niet helemaal goed. Wat zal ik doen? Ik heb inmiddels al het bewijs verwijderd van m'n pc en ik gebruik een VPN tijdens browsen altijd. Kan de politie mij aanhouden zodra ik het pakketje aan neem? graag advies. Mvg, Anoniem"
"Dankjewel voor je reactie! Ik had 30 tabletten van 54 mg besteld, geen idee of dit wordt gezien als gebruikershoeveelheid of niet? (methylfenidaat is de actieve stof). Maar misschien maak ik me inderdaad te druk. Je hoort het ook nooit dat mensen worden aangehouden hiervoor. Waarschijnlijk gewoon vette pech dus dat het niet aan mijn deur geleverd is. Maar ja mijn bestelling was redelijk groot dus daarom maak ik me zorgen."