Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu ben ik aan m'n tweede flush toe met m'n kweekset, maar mij is niet helemaal duidelijk of, en hoe lang, ik 'm dan weer in het water moet onderdompelen. Iemand die daar wel ervaring mee heeft? Na m'n laatste flush komen er in de laatste dagen eigenlijk alleen maar hele zielige paddestoeltjes omhoog...."