Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet of dit de goede plek is om deze vraag te stellen maar ik zit met een vraag. Ik ben bang dat mijn broer verslaafd is.zowel aan gamen als aan drugs. Het enige wat hij doet is naar school gaan (soms) en voor de rest zit hij alleen maar te gamen. Soms komt hij even beneden om te eten en dat was het. Hij kan gewoon dagen door gamen. Als ik s ochtends opsta dan is hij soms nog steeds bezig. En daarna ligt hij een paar dagen in coma. Ook is zn gedrag een beetje anders. Hij praat echt soms als een debiel echt mega snel. Of heel hyper. Hij zou echt talent hebben als hij zo lang wakker zou kunnen blijven. Aangezien ik ookal in een kliniek heb gezeten (speed) dacht misschien kan het in de familie zitten?"
"Fool zei: Dat lijkt me nogal lastig te zeggen, denk dat je nogal snel een overhaaste conclusie trekt. Heb je andere redenen om dit te verdenken of al eens met je broer erover gepraat? Klik om te vergroten... ik weet dat hij vaker xtc gebruikt. Maar gewoon zijn nogal onrustige gedrag. Dat had hij eerst echt totaal niet. Ik heb het hem ooit al eens gevraagd maar toen ontkende hij het. Maar hee wij zijn familie, mn broer en ouders wisten voor mijn opname ook niks van mijn gebruik. Misschien komt het ook wel gewoon omdat ik hetzelfde probleem heb gehad dat ik dat meteen denk dat het bij hem ook zou gebeuren. Ook omdat ze mij verteld hebben dat het in sommige gevallen in de genen zit. Maar ik wil het er ook niet bij laten zitten en dat we er 10 jaar later achter komen dat hij al die tijd gewoon een probleem had..."
"Halloooo ik heb even een hele rare vraag. kun je van speed snuiven neuskanker krijgen? ik heb zon 5 jaar lang meerdere keren per dag speed gesnoven. (Ja i know, dat was niet heel slim) Maar aangezien ik sinds kort allemaal rare klachten heb ben ik zon nerd die dan gaat googlen waar het vandaan kan komen. Maarja volgens google ga je 9 van de 10 keer dood als je even iets opzoekt als er wat aan de hand is. Alle symptomen komen zo ongeveer overeen met neuskanker. Niet dat ik er nu meteen vanuit ga dat ik dat heb, maar nu vraag ik me af of amfetamine daar effect op heeft... Met roken zal het er btw ook niet veel beter van worden gok ik zo. Nouuu ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet. Doeiii"
"Heeft iemand ervaring met speed en heroine combo? Of dat je bijvoorbeeld sochtends en smiddags speed gebruikt en savonds heroine? Worden de effecten dan minder/heftiger? Of Is het gevaarlijk?"
"Thanks voor je snelle antwoord! Maar als je er tijd tussen hebt voordat je wat anders gebruikt dan? Een halve dag ofzo"
"leveldesigner zei: Twee uitersten kunnen inderdaad ook erg leuk zijn, dat ben ik helemaal met je eens. Maar helaas is het met speed en dope zo dat ze elkaar erg tegenwerken, dus ontnemen ze juist dat van de andere drug wat t zo lekker maakt. Maar, zoals ik altijd al zeg, drugs werken voor iedereen verschillend. Zelf heb ik speed en dope een paar keer samen gebruikt en vond t niets, juist omdat de speed alle dope onderdrukte, maar misschien dat het jou wel erg goed bevalt. Klik om te vergroten... Okee! Ja ik wil het gewoon een keertje proberen. Maar als je speed snuift wat kun je dan het beste doen met heroine? Of maakt dat echt niet uit? Haha en als ik me een beetje aan de "standaard" hoeveelheden hou dan komt het toch vast wel goed? Of ben ik nou heel naief"
"Woww snelle antwoorden hiero Fool zei: Iedereen kan neuskanker krijgen, of speed daar een extra invloed op heeft durf ik niet te zeggen. Als je je zorgen maakt om je klachten kun je altijd even langs de huisarts gaan, Klik om te vergroten... Jaa de huisarts is inderdaad denk ik geen gek idee snelgemsurfd zei: Geen idee, wel weet ik dat bij kameraad van me , zijn Speed gebruik helpt om uitzaaiingen van z'n kankertumors tegen te houden en zelfs al 1 tumor volledig is weggetrokken. Dus als je ooit neuskanker zou hebben door speed, het werkt dus ook als genezend middel. Klik om te vergroten... hahaha nou dan moet ik dr denk ik maar weer mee beginnen Psychedelibee zei: Zouden de klachten niet gewoon kunnen komen omdat je neus van binnen helemaal naar de klote is door de speed? Een bezoekje aan de huisarts zal uitsluitsel geven wat het is, waarschijnlijk is het meer iets in de richting van chronisch geirriteerd slijmvlies ofzo. Klik om te vergroten... jaaa, alleen het komt zelf niet van mn neus af. Heb een rare zwelling aan de binnenkant van mn onderkaak (ws lymfeklier ofzo?), aan de (oooh hoe ga ik dit uitleggen) binnenkant van mn onder voortanden op het tandvlees en bij mijn oog bij die traanbuis. Echt super raar"
"Hier komt na 3 maanden even een nerd antwoord nijmens mij Met crystal meth ben je niet "na 1 keer gebruiken al verslaafd." Mensen die hiermee hun problemen/emoties weg proberen te drukken, tuurlijk die hebben veel meer kans om aan meth verslaafd te raken. Dat is meestal ook de reden van een drugs/alcohol/gedrags verslaving. Ik ken iemand die verslaafd is/was aan crystal meth en die ziet er indd nier bepaalt uit als een prinsesje... ze werd al dolmatiër genoemd omdat ze overal (vooral in haar gezicht) zwarte vlekken had zitten. Ennn buiten datt heel goedkoop is het in nederland volgens mij ook niet? Heb je het ondertussen al geprobeerd?"
"Enn we gaan nog wer even verder Afkicken van methamfetamine blijkt ook een hell te zijn. Just saying"
"Nee, eigenlijk is mijn interesse na het moment dat ik heb besloten het voorlopig niet zou doen een beetje weg gegaan, gelukkig maar eigenlijk. Er zijn een hoop drugs die mij denk ik een stuk meer kunnen brengen met een stuk minder gevaar die ik ook nog nooit heb gebruikt, zoals LSD. Wellicht later, maar dan komt er sowieso een reportje hoor [/quote] Verstandige woorden op deze late avond ;p"