Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is pluggen? Ik ben electrotechnicus mar uhh ... in je uhhh reet? Ik,kan je het antwoord zo al geven: waar je het ook instopt het heeft invloed op je bovenkamer. Als je veel plugt (whatever it may be) dus ook. Het spul,komt namelijk bij je brein, je hasrses, en daar doet het zijn werk, bij voldoende pluggen blijvende schade vriend. Niet doen, ik meen het, niet doen. Met mate als je dat kunt, maar t was mij niet gegeven."
"Ik heb nog een advies wat geen reet te maken heeft met dit onderwerp, dus moderator verplaats het maar want het is relevant. combineer NOOIT maar dan ook NOOIT 3-moe-pcp of 3-meo-pce met alprazolam achtingen RC’s. Of etizolam. Beide (flualprazolam en etizolam) zijn angst remmers, maar in combinatie met die 3-meo’s raak je in psychoses die ik in ieder geval mijn hele leven niet vergeet. 1 voorbeeld, echt gebeurd, niet eens het ergste maar wel zwaar k.u. : ik wordt wakker in zo’n psychose, in de ochtend, het was in September 2020. ik wordt wakker, en ben 1 jaar kwijt, weg, in mijn hoofd was het September 2019. Ik kijk op mijn iPad en zie dat het september 2020 is. Totale paniek. Ik dacht dat ik dood was. 112 gebeld, spoed opname, gelukkig kwamen er na ieder uur weer een paar maanden herinnering terug uit het verleden. Mijn gezichtsveld was zwaar vervormd, op alle dingen kwamen bultjes, enorm eng. Na een dag was ik weer down-to-earth. En ben die combi nadien toch weer gaan gaan gebruiken, grenzen opzoeken, en dat kwam - volgens mij - door het gebruik van 3-mmc. Maar goed wie ben ik. Dit verhaal hoort hier niet thuis weet ik, ik ben de moderator dankbaar als ie t ergens met vette letters in n nieuwe thread zet. Nog 1 ding hierover: die 3-meo’s daar heb ik nog veel meer ellende mee gehad, bijna de bekende pijp uit, een paar keer aan de hartbewaking gelegen omdat ik te veel gesnoven had ( milligram doseringen worden geadviseerd, n weeg schaaltje dat op de mg nauwkeurig weegt kost duizenden euro’s maar je pakt toch bij dus ...). ....wat ik wou zeggen dat je met dat spul voor 4 tientjes drie keer dood kunt gaan. Dat is me zeer duidelijk geworden en ingepeperd door psychiaters. Zo, die is er uit haha, maar geen larie beste lezers"
"Is 10 maanden geleden allemaal, ik vecht nog steeds, domdomdom allemaal, maar ik had vanochtend in ieder geval een opwelling om hier nog wat van die ellende te dumpen. Ik kan er een boek over schrijven (misschien doe ik dat ook ooit nog)"
"Ben toch niet gestopt. Heb een tijd lang 3-cmc gesnoven maar daarvan gaat je neus op een ruw gestukadoorde muur lijken die aan het afbrokkelen is. Gebruik tegenwoordig dagelijks 4-fma, snuiven maar ook roken ( lijkt veel op chrystal meth ). Om de zaken met de dames leuk te houden middelen zoals Kamagra, in theorie ook niet verkeerd omdat het je vaten verwijdt. De combi maakt me behoorlijk opgewonden, zowat fulltime. Ik ben verhuisd naar de USA (omgeving LA),leuke bijkomstigheid is dat ik goedbetaald werk heb gevonden in de adult entertainment sector. Daar wordt overigens enorm veel gebruikt, vooral cocaïne maar dat is niet mijn ding."
"Zoals de titel al zegt, een experimentje. Er is niet veel info te vinden over dit goedje. Qua dosering heb ik besloten me een beetje aan de 'tripsit' milligrammen te houden. Ik snuif het liefst (snellere kick) en begon met 18 mg (21:30). Na 30 minuten werd ik een beetje lichtjes in mijn hoofd, hele lichte tintelingen, eigenlijk niet meer dan dat. Nog maar eens 12 mg erbij. Er gebeurt eigenlijk weinig behalve dat ik zweterig wordt en dorst krijg, drinken dus, drinken drinken drinken (geen alcohol). Uurtje later nog eens 15 mg, alleen maar meer zweten, drinken etcetera. Klein beetje hoofdpijn trouwens. Realiteits-zin blijft gewoon normaal, mmm, nee, voor mij is dit niet voor herhaling vatbaar. Om de avond goed te maken nog een lijntje 3-MMC genomen, 20 mg 3-MEO-PCP (dat is wel kicken). Toen was het overigens al 02:00 's-nachts. Uiiteindelijk nog 2 mg flualprazolam (3:50) om goed te slapen. Vanochtend fit weer wakker geworden. By the way het is een beentje bruinsig poeder met behoorlijk wat harde stukjes, goed hakken dus als je wil snuiven ."
"Gebruik al een paar jaar dagelijks 3-MMC, vrijwel altijd nasaal, en soms ook oraal. Loop onderwijl ook halve marathons, en er is niets meetbaar mis gevonden met mijn gezondheid, onlangs ben ik nog uitgebreid onderzocht: bloed, neus, lever (via bloed) nieren (via bloed), hart (hartfilmpje, test op ruis), longen (inhoudsmeting, foto). Alles was OK, longinhoud was twee keer zo groot als bij gemiddelde leeftijdgenoot. By the way ik ben 55. Er doen een boel broodje aap verhalen de ronde over deze middelen, er is nog erg weinig feitelijk onderzoeks-materiaal. De metingen die ik hierboven noem zijn de gemeten effecten bij mij, ik sport veel en leef verder redelijk gezond, en er werden geen afwijkingen gemeten met de gebruikte meet-methodes, wat dus niet wil zeggen dat er helemaal geen schade wordt aangericht, en ook niet wil zeggen dat die schade onherstelbaar of herstelbaar zou zijn, dan wel door het lichaam zelf dan wel door medicatie of ingrepen. Belangrijke opmerking: het heeft mentale invloed, anders zou ik het niet nemen. De effecten op het zenuwstelsel, hersenen etc. zijn niet gemeten, ik krijg het voor elkaar om het met slimheid wat te maskeren, maar mensen die mij goed kennen van voor mijn gebruik zien in mij toch een wat ‘apart en excentriek’ persoon, wat ik overigens zolang ik gebruik niet zo’n probleem vind. Dit (samen met uiteraard andere zaken) houd het gebruik dus in stand. Of de mentale veranderingen schade veroorzaken? Geen idee. Ik weet nog wel dat ik toen ik net gestart was en weer stopte ik een soort van electrische schokjes kreeg in mijn hoofd, gedurende een aantal dagen, daarna was alles weer normaal (tenminste als je mij als normaal beschouwd haha). Als ik nu een aantal dagen niets neem heb ik dat probleem geheel niet. Geen idee hoe het komt maar me dunkt dat dit toch niet helemaal OK is .... verder in te vullen door de lezers en lezeressen ..., en wellicht een neuroloog die de weg kwijt is ..."
"Met die neus is niets mis, een aantal dagen voor die controle ben ik gestopt met gebruiken, om er in ieder geval voor te zorgen dat mijn bloeddruk, hartslag, vochtgehalte / bloedsuiker niet beïnvloedt zouden zijn door dat pepmiddel. De neus heeft toen dus ook een dag of drie “droog” gestaan. Ik heb die arts nota bene verteld wat ik deed, hij fronste nogal bedenkelijk en heeft mijn neus-slijmvliezen uiterst goed bestudeerd, met een lampje en zo’n ding om het gat waarmee je in de “kijkdoos” kunt kijken. Er was niets bijzonders te zien, waarop de arts vroeg of ik echt al zo lang snoof, wat ik vervolgens bevestigde (pm 1/2 gram per dag)."
"Nu, nog een late reactie van de chemicus, een 50-er, hierboven die alles door elkaar nam, ik ben daar behoorlijk mee in de problemen gekomen, misschien niet eens door de gemelde combinatie trouwens.dat was ook de vraag, of die pcp of pce samengaat met 3mmc, ja hoor, dat gaat, het is net zo gevaarlijk als 3-Meo-pcp/pce alleen. Ik ben best wel ruimdenkend maar begrijp niet dat je dat hier gewoon kunt kopen. Levensgevaarlijk. Voor 2 tientjes drie keer dood. Dat was het topic niet weet ik, zorg dat je rc-benzos bij de hand hebt en iemand erbij, mocht je de 3- meo toch willen testen, je raakt er ook een jaar of 2 geheugen van kwijt, da’s echt kicken als je dan op de klok van je iPhone kijkt (niet dus hè). Gaat je hart aan de haal: rc-benzo’s erin, niet te zuinig. De combi 3-mmc en flualprazolam of etizolam staat als je het maar regelmatig genoeg doet garant voor heerlijke psychoses. De genoemde angstremmers zijn overigens heel tricky, angst komt 3x zo hard terug bij te snel stoppen, waardoor je rare dingen gaat doen. Iha zijn de rc-benzos linker qua afbouwen dan de peppers, met die laatste stoppen vergt alleen wil, een sterke wil he."
"waarom er nog newbie bij mijn account staat haha, wie is hier de stikkerkoning?"
"Coke Spook zei: Wat is je eigen conclussie tot nu dan? Wil je mijn verklaring op jouw verhaal wel sturen maar dat is een lang verhaal ..... Kan je bijlage niet openen... Je wilt weten als dat bij meer mensen zo gaat? Of alleen hoe het bij jouw verloopt... Klik om te vergroten... Ik wel wel benieuwd hoe het bij mij verloopt. Daar gaat mijn bericht ook over, over wat ik ervaar, zonder te generaliseren of te beweren dat het onschuldig is,"