Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Ooit al meegemaakt dat je je na een jointje realliseerd dat je een afspraak hebt die je totaal vergeten was ? En dan moet je met die bleke huid en rode ogen naar die afspraak en hoop je dat niemand het merkt. Heeft er niemand tips om sneller van de high af te geraken en die bleke huid en rode ogen te verbergen ? En hoelang duurt het ongeveer voordat de zichtbare effecten uitgewerkt zijn want ik heb dit nog niet getimed ^^ Dank u"
"Hey Ik zoek toffe manieren om te blowen en ook nog toffe dingen om te doen terwijl je high of stoned bent. Deel je ervaringen en geef tips om het blowen nog meer fun te maken. Thx"
"Nee ik bedoel dingen zoals bv speciale manieren om een soufflet(shotgun) te zetten.Wij gebruiken altijd van die grote lege plastic flessen maken er een gaatje in en blazen daar dan de rook in,daarna draaien we de dop eraf en iemand anders inhaleert de rookdan.(zo leren we beginnende mensen roken)"
"ExceptionalInsight zei: Klik om te vergroten... oke sorry hoor wtf"
"hey Ik heb al een paar keer eter gedaan en ik vond het best wel lekker trippen maar nu komt mijn vraag. Is ether schadelijk als je het 1 of 2 keer doet ? Kan iemand mij uit eigen ervaring hierover vertellen? Thx"
"Hey Ik heb me altijd afgevraagd wat voor effect spacecake op me zou hebben, dus ben ik en een vriend van me van plan om 1 van dezer dagen er één te bakken. Nou, het probleem is dat we helemaal niet kunnen koken, dus wietboter of cakebeslag maken zou wrss zonde van de wiet zijn. Mijn idee was van die kant en klare hertadeeg te kopen, een halve bakvorm met dit spul te vullen daar wat boter over smeren, daar de wiet op en dan de bakvorm volledig vullen. Heeft iemand ervaring met die kant en klare degen? En hoe heb jij die dan gemaakt? MVG"
"Thx voor de reacties mensen, maar ik zit nog met een vraag. Kan je "wietmelk" maken met de toppen vd weed, mag die er zo in of moet ik het versnijden of crunchen? Ik weet dat de meeste mensen melk maken met afval van hun planten, maar ik kan namelijk niet aan dat afval geraken, ik rook nu eenmaal niet veel wiet en ken dan ook niet echt veel mensen in het wietmilieutje. MVG"
"Petrovic zei: Als je echt makkelijk wilt doen kun je beter een halve liter melk in een pannetje doen en hier wiet in laten trekken. 0,5 gram is genoeg voor een leuke trip, als dit niet voldoende is kan je het zo weer maken. Zorg wel voor volle melk, want door de vet komt de thc in de melk. Klik om te vergroten... Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb toch nog paar vragen. Moet de melk koken of liever op een laag pitje staan? Moet het lang opstaan? Een top weed mag er zo in of moet het versneden worden? Ik weet dat de meeste mensen dit me afval van hun planten doen maar ik kan namelijk niet aan dat afval geraken. Sorry voor de massa's vragen. MVG"