Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb alles al met salvie gedaan, gerookt, gekauwd, thee en ook echt heel veel in een bong ( x20 extract ) het beste wat ik van dit allemaal kan krijgen is beetje zweet en dat ik pissig word om dat het niet werkt? wtf kan gewoon totaal niet high of niks hiervan worden.. miss moet ik maar stoppen met 3 jaar lang elke aaf blowen iemand miss nog andere manieren die wel kunnen werken xD want heb nog een voorraad die op moet"
"hey mense, ik vroeg me af wat jullie ervaring was met het gebruik van salvia divinorium.. ikzelf had er mooie verhalen over gelezen dus wou dit zeker uitproberen, had de extracten x10 en x20 besteld.. nja beide geprobeerd te roken, onder me tong leggen etc.. word hier hoogstens beetje duizelig maar dan ligt er zo'n 10 euro aan salvia onder me lip vind het egt jammer, had hoge verwachtingen van dit goedje? nog meer mense met ervaring met deze zooi?"