Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha dat verhaal van die Iphone komt me bekend voor. De allereerste keer dat ik XTC had gedaan waren we zo stom om een pilletje op het aanrecht te laten liggen, ik heb namelijk een kat en zijn etensbak stond ongeveer naast dat pilletje.. dus ik schrok me kapot want me kat was aan het eten en ik bedacht me dat dat pilletje er lach. Ik en mijn vrienden schieten in de stress (ongeveer 10 minuten na inname) en kwamen er gelukkig achter dat het pilletje er nog lag :P toen klapte de XTC in"