Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fotoje zou handig zijn mile:, wil informatie ga ze volgende keer dan misschien ook zoeken :X"
"Hallo ben bezig met research en hoop daarover in de toekomst ook wat meer over te mededelen. Kom er bij deze niet uit, kan iemand mij helpen. Foto's zijn genomen op een a5 formaat blaadje. https://afbeeldinguploaden.nl/image/DNL18UCc https://afbeeldinguploaden.nl/image/0SjHvW4X heb ze gevonden, op een open grasvveld met mos, midden in een eikenbomen park met daarweer weilanden eromheen. Ze groeiden allemaal op een straal van 1meter bij 2 maximaal. het grasveld was misschien een halve hectare en er waren geen soort gelijken paddestoelen te vinden. Het spoorprint dat ik afgenomen heb is licht rusty bruin. Weet iemand hier de naam van, of ze giftig zijn, psilocybe bevatten, en als niet of ze even goed eetbaar zijn ( ben er overigens niet naar geintereseerd eet geen paddestoelen voor vooedingswaarde door gebrek aan research(drsebi) maar goed en leuk om te weten), en hoe te doseren ? hoop dat iemand me kan helpen, ben benieuwd. mvg, Psychonaut"
"shiit heftig, kunst ;ddd heb het nog niet kunnen doen, omdat ik nog niet een heel bijzonder vrouw/meisje ben tegengekomen waar ik daarin {op paddos seks] naar geintereseerd raakte."
"maar staat al tijdje op de bucketlist ;p"
"@Psychedelibee Overal is een begin, kan je vertellen ben naar mijn menig toch best wel een bewust persoon. Ken paddestoelen wel redelijk goed. Alleen nog niet de psychedelica. Wil het wel leren en ben daarmee bezig. Denk dat ik al hierendaar wat weet, alleen ben nog niet zelfverzekerd hierin. En in nederland heb je een paar psilocybe, onder andere het kaalkopje, p. cyanesces en nog 5 andere als ik het goed heb. Dus aub antwoord aub als in dingen weten, geen behoefte aan halve antworden of meningen. WIi harde feiten graag, bron zou ook nice zijn."
"Over de tolerantie hoef je niet zo druk over te maken ben een ervaren truffelaar en kan je vertellen dat ik weleens 5x in een week tijd heb getript (P.Record) en dat ze gewoon werkte, nadeel alleen hiervan is dat ze minder heftig aanvoelen ( maar je kan het zo sterk maken als je wilt door je omgeving, muziek en veel dingen). Merk dat er bepaalde magie verdwijnt hoe vaker je het doet en dat is de grootste nadeel, die magie in als muziek lusiteren voelen enz... die verdwijnt naar mijn gevoel heeft te maken met tolerantie enz denk ik. maar sws alles de eerste keer is soms wel de hoogtepunt, blowen ( Stoned worden)."
"Nee heb dat niet heel erg, maar snap wel wat je bedoeld en heb over een van de oorzaken een idee denk ik. Waar het bij mij dan zou kunnen liggen zijn de volgende dingen: - Natuurlijk ga ik niet in die stage kunnen komen omdat het pure gevoel wat ik op dat moment ervaarde was toen op zijn sterkst. Daarin tegen denk ik ook dat het wel kan door meditatie in vorm van in jezelf verdiepen, muziek, kunst, natual high of energy blabla. ( maar ben daar niet tot zijn uiterst mee bezig, maar ervaar soms dat gevoel juist wel op momenten wanneer ik muziek lusiter dans of met andere dingen bezig ben. - Dus mijn oorzaak is dat ik er mij dus niet honderd procent op focus. Maar voor mij is het dat ik de trip echt wel leef ook in dagelijks leven ( dat gebeurt ook niet vanzelf sprekend, moet er wel dingen voor doen, self study) maar misschien niet op precies de zelfde manier dingen opvat (en ook wel). Maar het effect is er wel. De power/drive blijft wel 100 als ik trg denk aan de trip krijg ik er ook wel emoties bij."