Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 3 paddo's met een open hoed uit de smartshop. Kan ik hier sporen uit verzamelen?"
"bedankt voor het antwoord, ik ga het proberen!"
"Bedankt voor de link! Hij is heel handig, alleen mijn paddo's zijn nog niet zo ver open. Moet ik ze dan zelf opensnijden?"
"Maar wat adviseer je met een hoed die half open is? Ik heb tot 3 jaar geleden regelmatig paddo's gegeten maar nooit zelf geteeld. Mijn vriend heeft ze nog nooit gehad, maar aangezien we beiden psychonauten zijn weet ik zeker dat ze hem goed gaan bevallen en dat hij het vaker wil doen (net als ik trouwens). Vandaar deze vragen."
"Ik weet het, wat paddo's kweken ben ik een echte n00b Maar wat is agar agar en hoe groot moet het stuk zijn dat ik van de stam afsnij?"
"Op de ketamine Ik: *een vaag verhaal over een boot* N (= een van mijn beste vriendinnen): Ik kan je niet helemaal volgen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt 2 weken later ik alleen op de ketamine, dus ik ben N. op om haar te zeggen dat ik het allemaal niet meer kan volgen maar dat ik wel nog weet wat ze bedoelt. Mijn vriend neemt de telefoon over. Als hij uitgepraat is vraag ik doodleuk: hoe heet dat meisje (= een van mn beste vriendinnen!) ook alweer??? Op de XTC Ik: Zeg heb ik net iets over Italie verteld? N: Nee Ik: *heel verbaasd* ohhh Ik: Weet je waarom er geen GHB met aardbeiensmaak bestaat? B: Nee Ik: Dan lagen de ziekenhuizen overvol Op de GHB Sta ik in Eindhoven was er een een of andere marathon bezig. Staan er ergens op de weg wat ambulancebroeder. Ik (dacht ik) een heel serieus gesprek met die gasten aangeknoopt. Ik: Kennen jullie K. toevallig ook? Ambulancebroeder: K.? Ik: Ja een vriendin van mij, die is afgelopen zomer in Haarlem met de ambulance opgehaald omdat ze teveel ghb had gehad. Maar dat was niet zo, ze was alleen maar even aan het slapen. Maar ze vond de mensen van de ambulance wel heel lief. Ambulancebroeder: Nee die kennen we niet, wilde misschien een stukje chocolade? Ik: Nee dank je dat smaakt me nu even niet zo. En ik heb geloof ik nog wel een kwartier met ze staan praten"