Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyhey vraagje, ik en mijn vrienden drinken vaak bij de xtc en vinden dit een gouden combinatie. Heeft iemand nog aanraders voor welke drank lekker terwijl je aan de xtc zit? groetjes, aardje"