Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, na wat rond te snuffelen op het net, alsook op dit forum heb ik wat interesse gekregen in de Passiebloem. Was al van plan wat zaadjes te gaan kopen bij de plaatselijke bloemist, toen ik gisteren toevallig een klimop zag aan een terras langs een straat. Die kans heb ik natuurlijk niet laten liggen, en heb 2 bloemknoppen mee en 1 vrucht. Ik heb net de zaadjes van de vrucht in een bloempot gestoken, in dezelfde als mijn Yucca-boom (kan dit problemen geven?), en ben nu aan het wachten op een resultaat. Wat ik echter nergens vind, is welk onderdeel van de bloem je nu moet gebruiken? En hoe je dit moet klaarmaken. Zijn het de zaadjes, een onderdeel van de bloem zelf,...? Aangezien ik hier heb gezien dat sommige mensen hun joints rollen met wat passiebloem, neem ik aan dat mensen we wel zullen kunnen helpen (: Grtz, Yoshi."
"Niemand?"
"Goedemiddag 'k zal het hier maar kort zetten, kwestie van tijdsnood. Vanavond is het dus oudejaarsavond, alles goed en wel. Heb me hier (kust van België) kapot zitten zoeken achter een deftige zak, maar valt rond deze periode blijkbaar niet erg mee. Heb nu een vriend, die samen met iemand de grens oversteekt om naar jullie coffeeshops te komen. Hij heeft ondertussen al een aardig bestellijstje waarvan hij zo goed als alles hier doorverkoopt voor dezelfde prijs, ik denk alles in totaal 50 gram. Ik vroeg me nu af, kan een coffeeshop zoveel weed in 1x aan dezelfde persoon verkopen? Ik dacht dat het niet legaal was, maar die gast verzekert me van wel en blijft maar herhalen 'kerl chillt eki da kom wel in orde'. Jammer maar helaas, ik kan niet zo goed betrouwen op de woorden van mijn allerbeste vriend daar, en besloot dan maar mijn toevlucht te zoeken tot drugsforum.nl Kan iemand mij hierbij helpen? btw, de soorten die gevraagd werden zijn Strawberry Cough, Cherry Blossom, Santa Maria,... Goeie soorten? grtz Yoshi"
"Dacht ik al. MAAR no worries, 't word geregeld. Wat toeren met de auto, naar wat mensen met planten. Bedankt voor het vlugge antwoord trouwens (: Ben vandaag 3 bluntwraps gaan kopen, nieuw pak tabak, 2 pak blaadjes, filters,... Weet iemand misschien iets meer over de bovengenoemde soorten? Heb gehoord dat Santa Maria echt de moeite is. Gelukkige nieuwjaar"