Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vraagje over Xtc: Ik slik zo'n 3/Â4 keer per jaar een pil, en doe dit nu ongeveer 2,5 jaar en nooit problemen mee gehad. Tot ik afgelopen zaterdag op een festival 1 pil over de dag verspreid heb genomen (Mortal Combat +/- 205 mg). Na een paar uur kreeg ik namelijk telkens gele stukjes in mijn mondhoeken, geen idee wat het is. En dat is dan ook mijn vraag. Kan dit komen door roken? Of doordat ik niet genoeg drink? Ook heb ik de hele dag kauwgom gegeten omdat ik mn tanden heel wou houden."
"Af en toe gele stukjes troep in de mondhoeken (verder nog nooit last van gehad). Zag er volgens mijn vrienden niet erg smakelijk uit. En Heb voor mijn gevoel genoeg water gedronken. Een stuk of 8/9 0,5l flesjes verdeelt over 7 uur tijd en aan het eind van de avond 3/4 blikjes captain morgan-cola. Aan de pillen kan het ook niet liggen, heb ze laten testen."
"Oke, bedankt voor de info"