Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vriend en ik gaan een weekendje weg en dachten eraan om iets nieuws te proberen. We zijn nogal kieskeurig en gebruiken daarom tegenwoordig ook bijna nooit meer iets. Wat fijn zou zijn: goede gesprekken, lachen en/of opwinding. Wat afvalt: middelen die katers geven, waardoor je niet goed kan slapen of hele neurotoxische middelen. Uppers vallen denk ik zowiezo af, tripmiddelen zijn vaak ook niet zo’n succes bij ons. Blijft er nog iets over 😂?"
"Bedankt voor alle leuke reacties. 2cb hebben we een poosje geleden en dat vonden we toch iets te tripperig, voor het gezellige. Van blowen val ik altijd direct in slaap haha."
"Casaan zei: Je hebt elkaar toch? Klik om te vergroten... Haha ja als ik het zo teruglees klinkt het wel heel deprimerend. Elkaar is genoeg, maar eens in de zoveel maanden een middel erbij is altijd leuk"