Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom hebben ze nog geen antipsychotica in spray (snuif) vorm? Eentje die snel werkt, dat je de kick meteen voelt. Kunnen we er geen verhaal van maken om de farmacie te stimuleren het in die vorm te maken? Het zou toch handig zijn bij acute -gevaarlijke psychotische mensen. Inplaats van een injectie. Seroquel is net een benzo...jam. http://www.zyprexa.nl/Nitro/zyprexa.nl/ ... ?page=2665 http://www.fk.cvz.nl/"