Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ben atm bezig met een opdracht en heb 2 lijntjes coke genomen met 40 min ertussen. Ernaast slik ik dexamphetamine. Nu ongeveer een uur later heb ik net aardig wat paniek gehad in een hoge hartslag en benauwd. Ik woon alleen, dus ik vroeg me af of jullie nog tips hebben om te kalmeren. M'n hartslag schommelt tussen de 105 en de 120, wat bij xtc gebruik of sporten bij mij rond de 140 ligt. Alvast bedankt, ik ben een beetje ongerust."
"Thanks! Heb een kopje thee op en ben even buiten gestaan en gaat nu al weer beter. Ik heb zelf geen adhd, maar gebruik de dexies puur om me door mn scriptie heen te loodsen. Denk ook dat t komt door oververmoeidheid, maar in ieder geval geen coke meer voor mij vanavond. Bedankt voor de tips!"