Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb laatst voor de ongeveer zesde keer xtc gebruikt, maar ik heb een kwartje van een Red Defqon gekauwt en de rest gewoon geslikt, later die avond nog een halve Oranje Redbull en later op de avond nog een halfje, en later weer. In totaal heb ik dus 2,5 pil op. Maar nu is het probleem, ik heb dit gisteravond gedaan, maar heb 3 vrij grote blaren op mijn tong en wangen, verder kan ik niet meer eten doorslikken of kauwen of wat dan ook. Al het vel aan de zijkanten van mijn tong en binnekant van mijn mond is zo goed als weg. Ik vraag mij af, Wat kan ik nu nog aan die blaren doen, en wat kan de mogelijke oorzaak zijn van dit alles in mijn mond? Ik heb verder ook nog twee jointjes gerookt die avond (fijn halucineren. hahaha.) Vrienden van mij zeiden dat het wel is kon komen doordat ik dat kwartje had gekauwt, dat het niet voor niks in een pilvorm kwam en het gewoon voor door slikken was. Tips? B.v.d."