Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede forumleden. Zelf ben ik door chronische pijn genoodzaakt om oxynorm te slikken. Heel eerlijk vind ik de bijbehorende effecten erg prettig. Het werkt tegen de pijn en zorgt ook nog eens voor een fijne Rush. Ik zit momenteel op 55mg per dag. Waarvan 30mg in de ochtend en 25mg in de avond. Helaas heb ik te maken met een tolerantie. Ik heb gelezen dat gebruik van grapefruit de werking versterkt. Nu ben ik erg bang datt dit fataal kan zijn. Is dit reëel? Ik ben immers een ervaren gebruiker van morfine. Wanneer is het beste tijdstip om grapefruit te nemen? Half uur vooraf? Wellicht dat dit al ergens beschreven staat. Ik kon het echter nergens vinden. In iedergeval alvast bedankt voor de reacties."
"Ik.merk dat ik sinds enkele weken totaal geen rush ervaar van 30mg. Pakte ze altijd op een nuchtere maag omdat een volle maag tegen zou werken. Nu ben ik de draad eff kwijt.. 22:00 heb ik door omstandigheden nog een zware maaltijd moeten innemen. Tot mijn schrik had ik toen ineens een rush zoals ik die altijd had in het verleden Ik kan het niet vinden maar wat is het handigste met voeding wanneer je orale oxynorm inneemt. Lees veel tegen strijdigheiden hierover. kan me helpen, volle halfvollemaag, ik neem ze altijd sochtends in, moet ik dan een licht ontbijt nemen of juist niet. Alvast bedankt voor de tips!"