Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beetje laat, maar ik zou deze pillen nooit gebruiken, 8mg/500mg is een hoge verhouding kwa paracetamol! 24mg is nog steeds erg weinig, meestal word 50mg ongeveer bestempeld als lage dosering. Persoonlijk vind ik 60mg-80mg erg fijn! Als je dat moet behalen met de pillen die je krijgt krijg je erg veel paracetamol binnen wat best schadelijk zou kunnen zijn, helemaal als je dit vaker wilt doen. Probeer het in in siroop vorm te krijgen! Daar zit meer Codeine in en meestal minder Paracetamol, iets van 10/200 per 5ml - 200ml flesje."
"Psychedelibee zei: Hij heeft de paracetamol er met een koud water extractie uit gefilterd dus dat zou geen probleem meer hoeven zijn. Klik om te vergroten... Lijkt me beter ja, maar alsnog zul je een shitload pillen telkens moeten gebruiken, hogere dosis codeine lijkt me nog steeds een betere optie"
"Hey, ik zat vandaag op een Nederlandse website die Research Chemicals verkoopt en vond de stof 3-CMC, ik kon hier weinig tot niks over vinden dus vroeg me af of iemand dit al is besteld of geprobeerd heeft (, dit is mijn eerste post dis verbeter mee maar, er zal vast wel weer iets niet kloppen)"