Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van plan om binnenkort voor het eerst wiet te gaan kopen. Ik heb een paar jaar geleden een keer geblowd, en ik ben er toen best ziek van geworden. Ik heb er toen nooit interesse meer in gehad tot de laatste paar maanden. Ik wil het graag weer een keer proberen maar ik heb echt totaal geen verstand van alle verschillende soorten en wat voor een effect ze hebben. Mijn vraag is of een van jullie hier misschien meer ervaring mee heeft en mij een bepaalde soort aan kan raden? Het liefst eentje die "licht" is, voor de eerste keer Ook nog een paar vragen over de coffeeshop.. Ik ben daar dus nog nooit geweest en ik ben best wel een watje Is het aan te raden om de eerste keer een voorgedraaide te kopen? Ik heb gehoord dat deze meestal niet zo goed zijn? Zo niet, hoeveel gram moet ik dan ongeveer kopen? Andere info/ tips zijn ook welkom! Alvast bedankt!"
"Bedankt voor jullie reacties! Ik heb gisteren een jointje gerookt, en er inderdaad gewoon niet te veel ingedaan. Het beviel me een stuk beter dan de eerste keer en werd er aardig stoned van. Alleen een paar uur daarna kreeg ik last van behoorlijk wat hoofdpijn? Het is nu iets van 15 uur later en heb nog steeds hoofdpijn. Ik heb daar normaal nooit last van, dus weet vrijwel zeker dat het door de wiet komt. Ik weet niet of dat vaker voorkomt, misschien moet mijn lichaam 'wennen' aan de thc ofzo? Ik hoop dat het een eenmalig iets was, want de andere effecten bevielen me wel Nogmaals bedankt voor jullie advies"