Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi! Ik ben nieuw hier, dus laat ik me eerst maar even voorstellen. Ik ben Roosmarijn, 23! Ik heb wel het één en ander geprobeerd wat betreft drugs, vandaar het vinden van dit forum! Nu mijn vraag… Ik heb ADHD, en dus slik ik ritalin in everyday life. Mocht ik me even lekker willen voelen, snuif ik het ook, al komt dat weinig voor. Dit heeft me een euforisch gevoel, ik kan me goed focussen, en helemaal opgaan in muziek, werk of gamen. Nu wil ik liever niet mijn daadwerkelijke medicatie gebruiken voor recreatief gebruik, en ben benieuwd of er ook nog leuke alternatieven zijn. 4F ken ik inmiddels, maar is geloof ik vrijwel hetzelfde. Ik zoek vooral dat euforie gevoel. Alvast bedankt x"
"Ik waardeer je reactie ❤️ Ik ben niet verslavingsgevoelig, en ik gebruik al best lang af en toe wat, ook met lange periodes ertussen, dus dat komt wel goed. Ik herken overigens wel wat je zegt over het verschil tussen beiden. Zeer merkbaar! Ritalin is een minder heftige energie boost, met meer euphoria. Bij 4FMPH merk ik al snel dat het richting een kleine dosis amfetamine gaat. Binnenkort wil ik nog Ethylphenidate gaan testen, maar dat zal ook in kleine mate zijn. Vooral benieuwd naar de verschillen. Super lief van de bezorgde reactie, maar ik ga er inderdaad wel verstandig mee om ❤️"