Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PharmaSipper zei: actavis? dat is al meer dan 10 jaar niet in productie, als je daar al een pint van kan bemachtigen anno 2021 krijg je zeker 6-8k $ voor die fles. would make no sense om dat in die tryple M flesjes te doen. ive tried that tripple M and its shit. just a money machine. als je als europeaan β veilig β wilt leanen moet je altijd een geseald flesje dat van origine uit de apotheek komt kopen, MET ETIKET. zit er geen origineel etiket op weet je dat je genaaid word. elke lean zonder origineel etiket is aangelengd of homebrew.. en dan is de vraag maar met wat. er zijn genoeg testresultaten dat homebrew paaesrse lean vollop andere opiaten bevatte zoals diazepams, alprazolam etc. codeine siroop is prima te krijgen in eu,( helaas geen codeine en promethazine in 1 flesje) verschillende merken die codeinesiroop produceren zijn: toseina, makatussin, tuscosed, paderyl, paracodin. blijf voor je eigen veiligheid weg van al die rappers en verkopers die triple M of PaArSe LeAn verkopen. thats all for the money. Net als die Qualitest die zack ink ineens verkoopt, ook al bijna een decennia uit productie. maar zack ink heeft verse liters hahaha. ohja btw lean hoeft nieteens paars te zijn, kijk naar akorn. Klik om te vergroten... Snapje bro shit man, mensen in Nederland weten echt geen ene reet van fatsoenlijk sippe, triple m syrup is dikke bullshit, zelfgemaakte rotzooi. Mensen vind een goeie lean plug en haal een flesje toseina of makatussin ofz. Srs man ik werd gwn boos toen ik van actavis lasππ«"