Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal! Ik heb een vraag die toch wel redelijk cruciaal is. Ik heb nog nooit van een joint getrokken, en ik zou dat nu wel is willen proberen Punt is, dat ik ITP heb gehad. Hierdoor mag ik geen bloedverdunners of aspirine innemen. Als mijn bloed verdund wordt stolt het niet meer, wat dus vrij gevaarlijk is. 'k ga dat niet frequent doen, gewoon één keer een joint doen als experimentje (met vrienden). Dus, heeft iemand enig idee welk effect het gebruik van wiet kan hebben op je bloedvaten, als het al een effect heeft? Alvast bedankt, Wise"