Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nick de Neger zei: Stella komt uit Engeland toch? Heb het daar wel van de tap gedronken, maar dat was ook niet echt mijn ding. Heineken was echter wel lekker om in Engeland te drinken. Hiep goed tegen de heimwee! Klik om te vergroten... Je kwetst me...Stella Engels Vind de bieren hier trouwens stukken beter dan in NL, maar enig chauvinisme is mij niet vreemd, natuurlijk. OT: een goeie Blonde Leffe, net genoeg gekoeld 2e post ofzo btw, hi everyone"
"Ik denk dat ik geen nonsens verkoop door te zeggen dat heroïne niet echt een drug is die zich leent tot trippen of halucinaties. Eerder voel je een veilig, warm gevoel en zo. Maar ja, ik heb het ook maar van hier te lezen, de echte (ex-)gebruikers zullen je beter kunnen helpen."