Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dreamer zei: Hallo ik ben nieuw hier op dit forum, en vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die basen. grtn Klik om te vergroten... Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss"