Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gister lekker getript bij Harry Potter (4) en Lord of the Rings. Was echt geweldig! Trip leek als het ware uit de tv te komen en alle fantasie verhalen en sprookjes leken opeens heel plausibel en belangrijk. Wel een beetje lastig te beschrijven hoe het voelde, maar het was echt geweldig. Ik voelde me ook heel er verbonden met alle sjamanen ed die door de eeuwen heen hebben getript op natuurproducten. Het was echt of ik in een soort andere dimensie was waar je anders geen toegang toe hebt en ik was me ook heel bewust van de geschiedenis en mijn miniscule maar ook specifieke plaats daarin. Echt een magische trip!"
"paddo's mag je inderdaad niet bij de verwarming leggen met de intensie ze te drogen, maar je mag wel gedroogde paddo's hebbben die per ongeluk bij de verwarming zijn blijven liggen en toevallig zijn gedroogd hierdoor. Dat is pas raar aan de wet!"
"Toevallig gister op aanraden van smartsop chocolade genomen bij hawaiaanse (gedroogde). Eerst halve reep chocolade van 65%cacao gegeten, toen paddo-thee gezet en twintig minuten laten trekken (water mag niet kokend zijn!). Daarna een soort pasta van honing en een theelepel cacoa (zonder suiker, 'van Houten') gemaakt waarover je vervolgens de thee giet en dan natuurlijk roeren. Twee voordelen: hele heerlijk heftige trip en het consumeren was niet zo smerig als bij verse! Echt een aanrader! (als je er natuurlijk mee om kan gaan)"