Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag leden, ik gebruik namelijk xamoi dieetpillen recreatief, werkzame stof is phentermine afgeleid van amfetamine in een pakje zitten er 20 capsules, je hebt kleine middel en grote capsules soms maak ik de capsule open en snuif ik het inhoud maar ik weet niet of dat goed werkt eigenlijk? Ik heb tijde dat ik het vaak gebruik en dan soms weer niet, heb ook al tijde gehad da ik de kleine capsules een pakje (20 stuks) binnen 24 uur op deed door de tolerantie die ik had. Op het pakje staat 'nooit meer dan 1 capsule op een dag' en op internet lees dat het zelfs dodelijk kan zijn. Maar als ik hier op de forum lees wat en hoeveel mensen allemaal gebruiken en combineren vind ik de mijne niks. En nu sinds gistere pak ik ook diazepam tege de avond maakt me terug chill. Wat vinden julie hiervan. En dat ik de inhoud van de capsule snuif zou dat intenser moeten werk of heb ik dan meer nodig? Alvast bedankt mede gebruikers."
"De Dunne zei: Er is niks bekend over dat spul. Zelfs de volledige ingrediënten lijst is onvindbaar. Je weet dus helemaal niet wat je precies in je lijf stopt. Ook lees ik vooral nadelige effecten en hartklachten na gebruik. Bodybuilders gebruiken t wel ipv anabolen. Het is een speed vorm dus er zit amfetamine in. Niemand weet wat precies en hoeveel. Houd van jezelf en gooi die rommel weg... Klik om te vergroten... Ik heb mn laatste pakje gekocht gisteren omdat ik zonder slaap extra shift moest gaan draaien heb wel de capsules leeggemaakt in een zakje snuif ze lekker weg"
"Guapo Temudgin zei: Het zal wel werken maar de vraag is waarom zou je dat willen doen? Je neus is daar niet voor gemaakt en je maag kan wel het een en ander hebben. Je kan de capsule ook in je oog strooien of in je anus drukken. Intenser en werkt sneller uit dan Waarom moet het voor jou door de neus? Klik om te vergroten..."