Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo aan iedereen op dit forum. ik ben enorm verslaaft aan Fentanyl dat zijn pleisters van 75 mcg/h daar zit 8.25 Fentanyl in Dat is een zeer zware pijnstiller . ik denk zelf de zwaarste er bestaan er ook van 100 mcg/h en daar zit 11mg in . Nu ik ben het kots beu en ik laat mij opnemen in een ontwenningskliniek . Want ik merk zelf zoo kan het niet verder ik ben ook 20 kilo vermagerd op 6maanden . Dat kan toch niet zoo verder gaan . Ben ook blij dat ik van mij zelf zie dat ik moet stoppen met die fentanyl of ik gaa er dood van dit is de kleniek in België waar ik mij laat opnemen http://www.amandus.be/zorgaanbod/onsaanbod/verslavingszorg.aspx Zeer streng maar dit heb ik nodig ik laat zekers weten hoe de behandeling verloopt"