Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op dit moment slik 80 mg per dag ritalin op recept.en meer niet op recept Nu is alleen nog het merk Pharma leverbaar. Ik ga hier mega slecht op. En heb het liefst Mylan of Sandoz. Maar er is geen alternatief. De nacht-apotheker Groningen kan er ook niet meer aankomen die leveren ook alleen maar Pharma Wat zou een goed alternatief zijn , de apotheken in Groningen hebben zelf elke week iets anders namelijk en weten niet waar ze aan toe zijn."
"Helaas nog steeds geen alternatief voor Ritalin Pharma in Groningen, is er iemand in Groningen die iets anders gebruikt en dat wel werkt ? Wat ongeveer dezelfde werking heeft ? Van Medikinet , tot aan een strip Sandoz in een laatje , let me know!!!"
"lolap2905 zei: Same! Ik heb 54 mg (langwerkend) en had altijd Mylan, maar nu opeens centrafarm... Gelukkig heb ik nog wat Mylan over maar ben een beetje bang voor centrafarm haha. Heb jij veel bijwerkingen hiervan? Klik om te vergroten... Centafarm ken ik niet... Ik heb de kort werkende van Mylan. Waar haal jij die langwerkende? Woon je in Groningen? De meeste apotheken hebben dezelfde leverancier helaas hier..."
"New Dawn zei: Er bestaan ook research varianten, heb je die al eens geprobeerd? Jammer genoeg schijnt de 4F-MPH van tegenwoordig echt ruk te zijn. Het is geen verantwoorde vervanger van de officiële medicatie, maar .... Klik om te vergroten... En welke variant zou dan gelijk staan aan de 10 mg"