Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruikte speed voordat ik ging sporten. (vechtsport) Dat ging lekker, maar ik kreeg er wel kramp van in mijn kuiten. Nou gebruik ik dexamfetamine, maar mij valt op, dat 10mg retard(dus langzame opname) minder sterk werkt dan 5mg normale. Heeft iemand hier ervaring mee? Wel is het waar dat met de normale dex je heel snel pieken en dalen krijgt in je gemoedstoestand. (b.v. snel huilen) en met de retardvorm heb ik dit minder of niet. Ik slik het vrijwel dagelijks tegen mijn depressie. Ik word er wel wat agressief van."
"Ik heb 10 jaar valium (diazepam) gebruikt. Op het laatst 200 valium10mg per maand. Ik heb het afgebouwd. En het was verschrikkelijk. Een wekkertje voor me neergezet. Niks genomen totdat ik gek werd van de angst en dan moest ik van mezelf nog een minuut wachten. Dan nam ik mijn pilletje. Na een paar dagen ofzo brak ik een klein stukje van dat pilletje af. En ook de tijd waarop ik het volgende pilletje nam stelde ik steeds meer uit. Ik ben door een hel gegaan van de angst. Mijn vriend is in die tijd bij me weggegaan, maar ik wilde persé doorzetten. Uiteindelijk is het me wel gelukt, maar ik geloof dat ik er zo'n 4 maanden mee bezig ben geweest. Ook sliep ik al die tijd nog maar 2 uur per nacht en met diazepam wel 10 uur op een nacht. Vorig jaar kickte ik van een paar dingen tegelijk af, waaronder oxazepam (zusje van diazepam) , dat deed ik te snel (paar dagen) en met een paar glazen wijn erbij kreeg ik 3 epileptische aanvallen op één avond en werd ik met een bloedend hoofd door de politie naar huis gebracht.Dat kwam door de afkick, want ik heb nooit last van epileptische aanvallen! Dus wees gewaarschuwd. Ik kan je er eigenlijk best wel veel over vertellen, dus als je meer wilt weten, dan zeg je het maar. Zelf heb ik geen coke gebruikt, wel speed. Maar dat is niet verslavend. Dus waaromben je diazepam gaan gebruiken?"
"Ja, inderdaad ze komen van de regenboog. Toch vind ik de gewone beter werken, maar je krijgt al heel snel last van reboundverschijnselen. Van de retardvorm merk ik minder. Je moet er gewoon wat meer van slikken. Ik wilde er graag wat vrolijker van worden, maar het heeft niet het gewenste "speed"effect."
"Ik gebruik nu geruime tijd Trazolan tegen mijn depressie. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb bijvoorbeeld erge last van wiebelende voeten. Maar ik gebruik ook dexamfetamine. Iemand meer last van wiebelende voeten?"
"Trazolan is een SNRI , een serotonine en noradrenaline heropnameremmer. Dus beide stoffen doen langer hun werk."