Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi. Ik ben van 8 mg naar 0 gegaan. Ik zit in dag 7 . Ik kan mijn concentratie er niet goed bijhouden, maar t is idd geen makkie. Ik eet gelukkig wel. Ik slaap ook wat uurtjes. Maar daar is t ook mee gezegd. 2 maand geleden gestopt met methadon. Ik ben van 40 mg naar 0 mg gegaan in een kliniek. Ik was wel wat gewend zij de arts. Gek genoeg werd ik pas na 3 dagen ziek genoeg. Ik worstel nu met het abstinentiesysndroom wat natuurlijk nog over is van die methadon. Ik ben uit eigen beweging gestopt omdat ik eerder naar de kliniek terug kan. En ik wil die klote nachten daar niet. Dit wordt mijn allerlaatste keer. Des te ouder je wordt des te moeilijker het wordt. Gr Richard"