Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier en hoor graag de mening van anderen over wat ik zou kunnen doen. Allereerst twijfel ik vaak of ik wel of niet verslaafd ben. Ik gebruik elk weekend en zodra ik wat geld heb. Ik zit in de schuldsanering dus daardoor kan ik gelukkig niet te vaak halen. Maar elk beetje geld wat ik heb gaat op aan coke of speed. Ik ben nu 33 en doe dit sinds me 21e. Ik ben 1x een periode van 2 jaar nuchter geweest maar recent toch weer teruggevallen. Nu kan ik er weer niet vanaf blijven. Tweede vraag is wat ik zou moeten doen, ik heb me alweer aangemeld bij de brijder maar weet dat ambulante hulp niet genoeg is, de keer dat ik 2 jaar nuchter was was na een opname van 3 maanden. Is mijn gebruik reden genoeg voor opname of is dagbehandeling bv beter. Ik hoor graag jullie mening"
"Inmiddels een tijdje verder en begonnen met ambulante hulp van de Brijder en ben ook naar meetings geweest. Helaas heeft het niet geholpen tot nu toe en heb ik toch maar weer voor een opname gevraagd. Als ik stop hou ik dat meestal maar uiterlijk 2 weken vol. Dan krijg je het weer in je kop en ga je weer halen. Ik ben wel benieuwd hoe andere daarmee omgaan? Hoe geef je niet toe aan de trek? Zoals ik het ervaar heb ik dan geen schijn van kans. Er gaat een knoppie om en terugschakelen lukt niet."